Saturday 18 November 2017

Alternativ Trading Icici


Alternativ Trading i India Alternativ Strategies. Recommended før du leser denne section. Call Option Put Option Option Trading Basics. On de siste årene har innenlandske aksjemarkeder vært vitne til økt interesse for Futures Options FO segmentet Det er mange grunner til denne økte interessen i opsjonshandel i India. For det meste har mangel på avkastning i kontanteregmentet på grunn av en langvarig økonomisk avmatning drevet bort mange aktører. Mange andre har tatt til opsjonshandel fordi det krever mindre kapital siden det gir høyere innflytelse, dvs. at du kan sette en liten margin av hele transaksjonsverdien for å ta en handelsposisjon Videre er det mulig å tjene fortjeneste ved å satse på retningsbevising av en aksje eller markedet som helhet i motsetning til kontantmarkedet hvor du vanligvis kjøper og holder aksjen til den setter pris på. Det største argumentet i favør av opsjonshandel er det faktum at når det brukes effektivt, vil opsjonshandelsstrategier hjelpe inv Estor gjør risikofri profitt. Mens opsjonsstrategier er enkle å forstå, har de sine egne ulemper. Vesentligst, i motsetning til å kjøpe i kontantmarkedet, dvs. aksjesegmentet hvor du kan holde fast på det underliggende kjøpet så lenge du vil, I tilfelle av FO-markedet er du tidsbunden. Med andre ord må du avslutte handelen din på et bestemt tidspunkt i fremtiden, og du kan bli tvunget til å pådra seg et tap. Det er likevel viktig å forstå hvordan disse strategiene fungerer. at strategiene nedenfor ikke er uttømmende, og det er uendelige muligheter for å tjene penger på aksjemarkedene ved å benytte en kombinasjon av strategier i kontanter, futures og opsjonsmarkeder, ved å inngå samtidige handler. Av denne grunn har derivatmarkeder rundt om i verden alltid tiltrukket de klareste og skarpste tankene. Ditt Fond, SIP Stock Brokerage Relaterte Spørsmål Here. Options Trading gjennom icicidirect Vennligst guide. Opptak Trading through icicidirect Ple Ase guide. hi Jeg er ny på opsjonshandel Jeg foretrekker alternativer over futures på grunn av risikospredningen jeg har lært teorien ved å studere på forskjellige steder og nå vil starte mine første skritt jeg har icicidirect-konto og lurte på om noen her kunne hjelp meg med strategien, hjelper jeg med å hjelpe folk ikke forstår alternativer i det hele tatt. Her er mine spørsmål med HDFC som eksempel 1 Mange alternativer for en gitt strykpris har ingen estimert premie - hvorfor. 2 antar jeg kjøper OPT-HDFC-26 - May-2005-600-CA mye 300 LTP 15 strike pris 600 Så min totale kostnad er 184500 1845 megling 0 10 Jeg tror i dette tilfellet jeg nå må sitte stramt til 26. mai - ingen andre penger må allokeres på kontoen for å dekke denne stillingen To dager senere, bestemmer jeg meg for å selge dette alternativet jeg nettopp har kjøpt - hvor mye penger skal jeg få og hvor mye megler er tatt. I denne delen er jeg forvirret av premium.3 Anta at jeg selger samme anropsalternativ at jeg ikke visste at ICICI ikke støtter dekket opti på salg I dette tilfellet mottar jeg premie på 15 300 Hvor mye megler er belastet Etter salg, antar prisen på aksjen flyttes opp - må jeg dekke mitt salg med økte midler, hvor mye? 4. På avregningsdagen, gjør faktisk levering av aksjer finner sted - eller er bare forskjellen avgjort så hvis jeg kjøpte OPT-HDFC-26-Mai-2005-600-CA på lot 300, vil jeg få 300 aksjer eller er bare forskjellen belastet inn på kontoen min hvis jeg har solgt OPT-HDFC-26-Mai-2005-600-CA av lot 300, hva som vil skje. Takk til alt du guruer for å lese og bruke tiden din her. Få alternativer Trading gjennom icicidirect Vennligst guide. Alle har sin egen måte å lade opp eller viser i regnskapet, kan jeg oppfordre deg til sharekhan-måten for å muliggjøre for deg å kanskje forstå ditt icici-system I sharekhan-systemet når du kjøper og selger en fremtid, debiterer de rent ren tap fortjeneste og debiterer megler - og serviceavgiften separat for ett kjøp og en salgstransaksjon. I tilfelle av samtaler du vil fortsatt bli belastet megling på hovedbeløpet I ditt tilfelle Rs600 10 6 som for mange 300 vil trenge ut til Rs 180 på den ene siden og avhenger av salgsprisen på den andre siden. Når du kjøper de dekker kontoen med 15 premium 300 4500 og når du selger, si hvis premie er 25 25 300 7500 med det beløpet. Så ulikt futures der fortjeneste tapet er direkte rapportert her, må du redusere debet fra kreditt for hver transaksjon for å komme til profitt. De eldre folket i sharekhan her i delhi også ikke kunne forklare de andre kostnader til meg det kan ikke være noen ondsinnet intensjon, men man må vite at s koster grundig hvis du er en seriøs handelsmann så prøv å gjøre lave volumer og få transaksjoner i begynnelsen og prøv å telle deres lønnsomhet med beregningene dine på ms-excel. Da må du sitte og forene med dem hvis forskjeller er der. Dette vil gjøre det mulig for deg å forstå og balansere dine kontoer daglig som vår gode far o F nasjonen pleide å gjøre For en seriøs handelsmann, det er et must jeg føler, selv om vanen hjalp Mahatma da han ledet massive midler. Vær grundig om alle kostnader, ikke bare megling. Ovenfor dekket permium bør du ta opp det med icici eller skrive til deres Bombay-gren tror jeg ikke at deres call center folk vet noe annet enn banking. As for det siste spørsmålet, tror jeg at flertallet ganger folk square opp transaksjon og svært sjelden levering kommer inn i bildet, men med icici bedre å bekrefte jeg vet at hvis du selger en samtale og hvis prisen er større på expirty betaler du forskjellen på samme måte for å selge et sett dersom prisen er lavere ved utbetaling, betaler du forskjellen Hvis du har solgt et anrop for sikring av en stokck enn du kan gi aksjen på Utløp. Uansett ting har forbedret seg i det siste, har ICICI et forferdelig rykte som megler spesielt i daghandel. Deres folk i Delhi kunne ikke forklare noe for meg og så vi foretrakk andre. Sist redigert av sh50 15. mai 2005 kl. 10 20 AM. Ori ginally Skrevet av sh50.As for det siste spørsmålet tror jeg et flertall av ganger folk kvadrat opp transaksjon og svært sjelden leveringen kommer inn i bildet, men med icici bedre å bekrefte jeg vet at hvis du selger et anrop og hvis prisen er større på expirty du betaler forskjellen på samme måte for å selge et sett hvis prisen er lavere på expirty, betaler du forskjellen Hvis du har solgt et anrop for sikring av en stokck enn du kan gi aksjen ved utløpet. Hvis jeg har kjøpt et anrop og så solgte jeg det eller lignende, hvis jeg først kjøpte et sett og så solgte det, må jeg likevel avgjøre forskjellen. Jeg forstår at ved å kjøpe kjøpsopsjon er det verste jeg kan miste premie megling, men salg er farlig. Men det jeg vil gjerne å vite er om jeg har solgt et alternativ som jeg har kjøpt tidligere, vil det fortsatt være meg som skal avgjøre. ICICI Bank tilbyr et stort utvalg av tilleggsutstyr for å imøtekomme de ulike risikostyringskravene til kunder. Vårt produktsortiment varierer fra vanlig vanilje alternativer til str ukturerte produkter, slik at vi kan tilby kundeservice tilpasset og effektiv valutarisiko. En valutaopsjon er en kontrakt mellom en kjøper og en selger som gir kjøperen rett til å kjøpe opsjonsopsalg eller å selge sette opsjon en underliggende valuta i en fremtid dato til en avtalt sats Strike for en avtalt pris Premium. På samme måte gir et renteralternativ den flytende rente låner, retten til å sette en øvre grense på renteneksponeringen Cap A Collar er en kombinasjon av en kjøpt Cap-avtale og en solgt gulvavtale eller omvendt. Klikk her for veiledning til derivattransaksjoner. Kash Management Services Vi tilbyr et komplett utvalg av tjenester for å møte dine komplekse behov for kontanthåndtering. Globale Trade Services Trade-tjenester for å imøtekomme dine finansieringsbehov. Løpende kontoer Flere varianter av nåværende kontoer som passer dine krav. Globale markeder Innovative FX-tjenester for alle dine unike krav.

No comments:

Post a Comment