Monday 20 November 2017

Go Markeder Forex Megler


500 Minimum Innledende Innskudd 300: 1 Maksimal Leveranse 50 Valuta Par PLUS Indikatorer, Varetyper, Binær Optioner Hvorfor Velg GO Markeder GO Markets er en av Australia8217s opprinnelige MT4 Forex Brokers, og tilbyr den kraftige MetaTrader 4 trading plattform siden 2006. Med vår MT4 demo. standard og pro MT4-kontoer. Du får tilgang til en rekke globale markeder, inkludert Forex. Indekser. Råvarer og binærprodukter. alt fra en konto. Konkurranseutspreder Spredt spredt på vårt utvalg av Forex. Indekser og råvaremarkeder. med over 60 instrumenter for handel, inkludert binære alternativer. Australian Based GO Markets Pty Ltd ble lansert i 2006 og er et etablert australsk basert og operert selskap (AFSL 254963). Klientfond Vi overholder ASIC-kundens pengebestemmelser og alle klientbeløp blir avstemmet daglig med et stort utvalg av innskuddsalternativer. Rask utførelse Vi tilbyr et lavtidsmiljø kombinert med våre omfattende prismater, slik at du kan utføre dine handelsplaner med presisjon. Avansert MetaTrader 4 Trading Tools Opplev GO MT4-fordelen med MT4 Genesis Autochartist. Weve har hele pakken for å hjelpe deg med å navigere på de globale markedene. Var her for deg Live-kunder får tilgang til en individuell kontoadministrator, og vi gir støtte 245 på flere språk. Forex trading kan være vanskelig. Hopp over til vår gratis Forex Education nedenfor. MT4 Video Tutorials Naviger MT4 som et proff med vårt utvalg av MetaTrader 4 Training Videos. Markedsnyheter Hold deg oppdatert med de siste Forex og globale markedsnyheter. Start handel med 321 Å åpne en konto hos oss er enkel og grei. Søk etter en GO Markets live trading konto ved hjelp av vårt enkle online søknadsskjema. Bruk en av våre flere finansieringsmuligheter for å sette inn penger på kontoen din. Logg inn på kontoen din og legg din første handel Kontakt vår 24 5-støtte Trading Forex og Derivatives har et høyt risikonivå, inkludert risikoen for å miste vesentlig mer enn de opprinnelige utgiftene dine. Du eier heller ikke eller har rettigheter til de underliggende eiendelene. Effekten av innflytelse er at både gevinster og tap forstørres. Du bør bare handle Forex hvis du har råd til å bære disse risikoene. GO Markets Pty Ltd garanterer ikke ytelse eller avkastning av kapital. Du bør bare handle i risikokapital (det vil si kapital du har råd til å tape). Vær oppmerksom på at den historiske økonomiske utviklingen på et underliggende instrumentmarked ikke er garanti eller indikator for fremtidig ytelse. Handelsderivater kan ikke være egnet for alle investorer, så vær så snill å sørge for at du fullt ut forstår de involverte risikoene, og søk selvstendig råd om nødvendig. En Financial Services Guide (FSG) og Product Disclosure Statement (PDS) for våre produkter er tilgjengelig fra GO Markets Pty Ltd for nedlasting på dette nettstedet eller her. og det kan hentes ved å kontakte kontorene på nummeret ovenfor. Vær også oppmerksom på at samtalen din kan bli registrert for opplæring og overvåkingsformål. Eventuelle råd som er gitt til deg på denne nettsiden eller av våre representanter, er kun generelle råd, og tar ikke hensyn til dine mål, økonomiske situasjoner eller behov. Du bør derfor vurdere hensiktsmessigheten til vårt råd før du tar noen beslutning om bruk av våre tjenester. Du bør også vurdere våre PDS-dokumenter før du tar noen beslutning om bruk av våre produkter eller tjenester. Informasjonen på dette nettstedet er ikke rettet mot innbyggere i et hvilket som helst land eller jurisdiksjon der slik distribusjon eller bruk ville være i strid med lokal lov eller forskrift. GO Markets AFSL tillater oss å tilby finansielle tjenester til folk i Australia. GO Markets overholder imidlertid forpliktelsene som følger av vår AFSL med hensyn til de finansielle tjenestene som tilbys til alle våre kunder, inkludert de som bor utenfor Australia. Dette nettstedet eies og drives av GO Markets. Alt innhold 2016 GO Markets Pty Ltd. Alle rettigheter reservert. AFSL 254963. ABN 85 081 864 039. ACN 081 864 039.GO Markets Omtaler Gjennomsnittlig megler med gjennomsnittlige handelsbetingelser. Jeg fikk ikke mye problemer med dem, men likevel hadde jeg noen store negative slipperinger og requotes, spesielt i løpet av volatilitetsperioder. Så jeg endrer den til ECN megler og bruker nå alle fordelene med handel på ekte marked. Hvis du ikke vet hvordan du velger den beste megleren for deg, legg meg til i skype, vovkfx, jeg er klar til å dele min erfaring. Tags: GO Markets vurderinger Australia, Nick 17. januar 2015 5 år Totalt 6 mths med denne megleren Hold deg borte fra disse kriminelle. Jeg har god grunn til å tro at de byttet på å miste handelsmenn ved å ta den andre siden av handelen i stedet for å matche deg med en annen handelsmann, slik at de ikke bare lommer spredningen, men de til slutt ender med å stjele kontoen din. Konstant re-sitater (selv på demo-kontoen), fryser plattformen regelmessig og igjen og igjen. De hevder å være en ikke-fungerende desk broker og si de tilbyr STP, men min erfaring forteller meg at dette ikke er noe mer enn markedsføring av hype. Du har blitt advart. Tags: GO Markets vurderinger Alex fra USA 26. oktober 2014 3 Totalt 1 måned med denne megleren Hold deg unna dem, spesielt under pressemeldingene. De kan åpne bestillingen din på en forfalsket pris, og du kan miste hele innskuddet ditt. Jeg mister 800 pips, fordi de åpnet bestillingen min på FAKTISK pris. De fortalte meg blah blah, vår flytende leverandør bekreftet prisen, men jeg er ikke en idiot. Jeg har 3 års erfaring i nyheter, og handler alltid på 4-5 forskjellige meglere samtidig. Så på 4 meglere prisen var ok, og bare i systemprisen deres var i 800 pips forskjellige. Denne megleren er svindel ikke stoler på dem dine penger, bedre å bruke pengene dine i Vegas)) Markedsanmeldelser, Australia, Caleb M 31. oktober , 2013 live, 6 år I alt 5 år lever akkoubts med denne megleren Vær advart ikke bruk denne megleren. De vil bløde kontoen din tørr med plutselig spredte pigger på mer enn 30 pips. Dette vil bare ta ut SL, de vil aldri ta ut Profit målet ditt, selv når profittmål er 10 pips unna, og SL er 50 pips unna. Hold deg unna. Gomarkets MT4-plattformen vil fryse under høye nyheter, noe som gjør det umulig å handle disse svært lønnsomme hendelsene. De vil fryse plattformene for lenge siden en pressekonferanse fortsetter, og til flyttingen er fullført. Hold deg unna og spar penger. Merker: GO Markets vurderinger Victoria, Len 6 år Totalt 6 måneder med denne megleren. Veldig rask å åpne en konto og veldig raskt å sette inn penger. FX og metallspreder er gode, men jeg skiftet hovedsakelig fra en annen megler til GO, da den negative slippingen var mindre med GO. IPhone App er ganske vanlig, men MT4 fungerer som den skal gjøre. GO er bra hvis du bare er interessert i MT4 og FX, men de må flytte med tiden hvis du vil ha mer klokkene og fløyter. Tags: GO Markets vurderinger Oz Nick Nack 4 år Totalt 6 måneder med denne megleren Gjorde et par quid på grunn av deres serverbrudd som deres Rep sa at jeg kunne holde som goodwill. Riktig nok i min bok. Tags: GO Markets reviewsGo Markets Anmeldelser og rangeringer Wayne 3 For mange år siden har jeg vært SCAM i dette firmaet i flere år. Men fikk en e-postmelding i dag som sier følgende: quotFollowing en forespørsel fra vår likviditetsleverandør, har vi i dag suspendert kontoen din i påvente av en videre undersøkelse av mistenkelig handel og særlig bruk av internett - og tilkoblingsforsinkelser for å dra nytte av arbitrage på handelssystemene. quot Alexandr 2 år siden SCAM Hold deg unna dem, spesielt under pressemeldingene. De kan åpne bestillingen din på en forfalsket pris, og du kan miste hele innskuddet ditt. Jeg mister 800 pips, fordi de åpnet bestillingen min på FAKTISK pris. De fortalte meg blah blah, vår flytende leverandør bekreftet prisen, men i039m ikke en idiot. Jeg har 3y erfaring i nyheter, og handler alltid på 4-5 forskjellige meglere samtidig. Så på 4 meglere prisen var ok, og bare i systemprisen deres var i 800 pips forskjellige. Denne megleren er svindel don039t stoler på dem dine penger, bedre å bruke pengene dine i Vegas)) Gintaras 1 år siden SCAM Hy. Jeg handler to månedlige 8 lot Vantage (Go Markets) konto 202738. Konto vericify Louis Blackwood og kontoansvarlig Cristina Chentouf. Jeg sender ut 360 og venter 15 dager mer. GOMarketsAus Review Besøk nettsted Jeg må fortelle dere at jeg kjenner min dårlige erfaring med GO Markets. Jeg er kunde hos GO Markets Pty Ltd., og jeg bruker sin plattform for å gjøre Forex trading og aksjeindeks CFD trading. Jeg har mange eksisterende CFD stillinger som er verdt mer enn AU10.000, og de eksisterende stillingene bør holdes rullende igjen og igjen basert på kontrakten måned for måned til jeg lukker den. Disse overgangsbestemmelsene er basert på vilkårene når jeg åpnet disse stillingene. Men jeg fikk en e-post fra GO Markets Pty Ltd. på 18Nov2014. Det var å fortelle meg at mine eksisterende stillinger ikke blir rullet over til neste kontraktsmåned. Eventuelle stillinger som forblir åpne på klientkontoer, vil bli stengt på den siste handelsdatoen, og overskuddsløsninger krystalliseres som er 17Dec2014. Og mine stillinger vil bli byttet til Lukk kun mandag 24. november 2014. Dette betyr at det ikke er mulig å åpne nye stillinger i disse symbolene, men i stedet bare mulig å lukke stillinger som allerede er åpne. Denne store forandringen fra megler siden og med så kort varsel vil medføre stort tap (minst 10 000) i porteføljen min. Så sendte jeg meg e-post til dem for å spørre dem om det, og de sendte meg tilbake for å foreslå at jeg endrede mine nåværende stillinger til deres andre nye finansprodukt som heter CFD2, noe som er svært forskjellig fra mine nåværende CFD-stillinger og vil belaste daglig bytteavgift på mine stillinger som ville bringer stor usikkerhet og mulige tap i porteføljen min. Etter min mening har megler ikke rett til å endre kundens eksisterende stillinger på noen måte mot de opprinnelige vilkårene når disse stillingene ble åpnet, særlig avbryte overdragelsesfunksjonene som er en grunnleggende funksjon for CFD-handel og nærliggende kunder, eksisterende stillinger som meglere vil og for meglere beste interesse. Vennligst se på dette problemet, og gjør det lettere for meg å stoppe markedet, gjør det så raskt som mulig. På samme tid, vær oppmerksom på hva Go Markets gjør hvis du er en eksisterende kunde eller planlegger å åpne en konto hos dem. Hold deg unna dem, spesielt under pressemeldingene. De kan åpne bestillingen din på en forfalsket pris, og du kan miste hele innskuddet ditt. Jeg mister 800 pips, fordi de åpnet bestillingen min på FAKTISK pris. De fortalte meg blah blah, vår flytende leverandør bekreftet prisen, men jeg er ikke en idiot. Jeg har 3 års erfaring i nyheter, og handler alltid på 4-5 forskjellige meglere samtidig. Så på 4 meglere prisen var ok, og bare i deres systempris var i 800 pips forskjellige Denne megleren er svindel ikke stoler på dem dine penger, bedre å brukt pengene dine i Vegas)) Jeg vil ikke anbefale dem i det hele tatt. De utfører Stoploss på feil pris. Som nå. De sier at gullpunktet lav var 2418,60 10,2213.12.2013. Lav i min andre megler var 2424.85. Hvis du skulle stoppe på 2420. - Du ville henrettes på 2418, selv den virkelige prisen var aldri der. Nyhetsmatingen stoppet å jobbe for uker siden. Så, vi vil ikke anbefale dem i det hele tatt. Få widget kode Forex Anmeldelser og rangeringer Forex Performance Tests Forex Traders Court Forex Trading Utdanning og fellesskap Forums Forex Kalender og verktøy kopiere Copyright ForexPeaceArmy. Alle rettigheter reservert. Forex Peace Army, ForexPeaceArmy, FPA, og FPA Shield Logo er alle varemerker for Forex Peace Army. Alle rettigheter forbeholdt amerikansk og internasjonal lov.

No comments:

Post a Comment